blog

CuraLife

Gyakorlatok, amikkel novelheted az energiadat, javithatod a kozerzeted es legyozheted a faradtsagot

Gyakorlatok, amikkel novelheted az energiadat, javithatod a kozerzeted es legyozheted a faradtsagot

Kezdőként a sport világában nem tűnhet túl észszerűnek, hogy a testmozgás inkább növelje, semmint csökkentse az energiaszintet. A szakértők szerint fáradtság akkor lép fel, ha nem vagy aktív. Erőtlen vagy, nehezen mozogsz, mert a szíved már a gyaloglástól elkezd hevesen verni, és az egész napod az irodában ülve, vagy a kanapén heverve töltöd.


A szabadsagolas es az egeszsegi allapot

A szabadsagolas es az egeszsegi allapot

A stressz nagyobb forrásai általában azok, amelyek a kimerültséghez, depresszióhoz vagy a munkai produktivitás csökkenéséhez vezetnek. A munkahelyi stressz az egészségre és az adott személy munkahelyen kívüli életére is kihatással lehet.

Az alvas es a cukorbetegseg

Az alvas es a cukorbetegseg

„Már egy éjszakai rossz alvás inzulinérzékenységet okozhat egészséges személyeknél”.
Ami még aggasztóbb, hogy egy heti nem megfelelő alvás olyannyira megzavarhatja a vércukorszintet, hogy egy egészséges személy orális glükóztolerancia teszt következtében prediabéteszes minősítést kaphat.

Quinoa, Csicseriborsó és Lazac saláta

Quinoa, Csicseriborsó és Lazac saláta

A legtöbb salátától eltérően ez színültig tele van minden olyan tápanyaggal, amire szükséged van, hogy órákon át jóllakottnak érezd magad! Színek, textúrák, és sok-sok aroma, ezt az ételt imádni fogod! 

Egyszerű, és mégis nagyszerű! 


A szeretteinkkel valo kozos etkezes elonyei

A szeretteinkkel valo kozos etkezes elonyei

Az együtt étkezés nem csak a gyerekekre, hanem a felnőttekre is jótékony hatással van. A tanulmányok azt mutatják, hogy azoknak a felnőtteknek, akik gyakrabban főznek és étkeznek együtt, nagyobb a táplálékbevitele, több gyümölccsel és zöldséggel, illetve kevesebb gyorsétellel vagy korlátozó diétás jellegű recepttel, így nő a belső boldogságuk, az önbizalmuk, és csökken a depresszió és a szorongás veszélye.