blog

CuraLife — Sport

A gyaloglás jót tesz az egészségnek

A gyaloglás jót tesz az egészségnek

 Tavaly 2021-ben az egyik legnagyobb nehézségünk a világjárvány miatt elrendelt karantén volt, és az, hogy nem tudtunk biztonságosan találkozni és minőségi időt tölteni szeretteinkkel.  A jó hír az, hogy a parkban való séta alacsony kockázatú, világjárvány-barát társadalmi tevékenység, amely nagy előnyökkel jár a 2-ES TÍPUSÚ DIABÉTESZBEN szenvedők számára. 

Gyakorlatok, amikkel novelheted az energiadat, javithatod a kozerzeted es legyozheted a faradtsagot

Gyakorlatok, amikkel novelheted az energiadat, javithatod a kozerzeted es legyozheted a faradtsagot

Kezdőként a sport világában nem tűnhet túl észszerűnek, hogy a testmozgás inkább növelje, semmint csökkentse az energiaszintet. A szakértők szerint fáradtság akkor lép fel, ha nem vagy aktív. Erőtlen vagy, nehezen mozogsz, mert a szíved már a gyaloglástól elkezd hevesen verni, és az egész napod az irodában ülve, vagy a kanapén heverve töltöd.


Aerobik gimnasztika a vizben

Aerobik gimnasztika a vizben

A vízben végzett torna több, mint csupán kevésbé megerőltető testmozgás balesetek áldozatai, terhes nők és idősek számára. A medencében végzett edzések rendkívül sok kalóriát égetnek, és több izomrostot dolgoztatnak meg, miközben mozgások széles skáláját végezzük.

Ez hatékonyan csökkenti a vérnyomást, és hosszú távon pedig csökkenti a pihenő pulzusszámot.